Car porty

Rozpocznij podróże napędzane słońcem

Nasze carporty doskonale sprawdzą się zarówno jako miejsca postojowe z możliwością ładowania samochodu elektrycznego lub hybrydowego, jak i sposób na zamontowanie paneli fotowoltaicznych, gdy z różnych względów nie można tego efektywnie zrobić na dachu budynku. Car port zawsze będzie elegancką i praktyczną wiatą chroniącą pojazd przed nadmiernym nagrzewaniem oraz opadami, a uzyskany z paneli prąd można wykorzystać na wiele sposobów, nie tylko do ładowania akumulatorów,

Nasi specjaliści dokładnie przeanalizowali rynek tego typu konstrukcji i urządzeń dostępnych na rynku europejskim. Do oferty trafiły zestawy stworzone z konstrukcji KENO, modułów Longi 535W Bifacial, inwerterów SolarEdge albo FoxEss, ładowarek SolarEdge albo JuiceBox, a także zabezpieczeń typu NOARK.

Konstrukcja KENO to produkt, który sprawdza się zarówno u prywatnych użytkowników, jak i na wielkopowierzchniowych parkingach. Charakteryzuje się eleganckim i nowoczesnym wyglądem. Zastosowane w niej rozwiązania modułowe pozwalają na utworzenia nawet dwóch punktów ładowania pojazdów elektrycznych, a także dają możliwość montażu konstrukcji w dwóch układach – na południe oraz wschód-zachód (zależnie od konkretnych uwarunkowań w miejscu montażu konstrukcji). Konstrukcja została przebadana pod kątem odporności na wiatr oraz inne warunki meteorologiczne.

Moduły Longi 535W Bifacial pobierają zarówno promienie słoneczne padające z góry, jak i te odbite od podłoża. Ponadto chronią samochody przed nadmiernym nagrzewaniem się w upalne letnie dni, a także zabezpieczają je przed opadami deszczu i śniegu.

Odpowiednio dobrany kąt ułożenia konstrukcji sprawia, że moduły czyszczą się samoistnie i nie wymagają obsługi użytkownika.

Ładowarka EnelX Juice Box typ 2, 3F, 11 kW,17A pozwala naładować samochód hybrydowy typu plug in o pojemności akumulatora 13 kWh w czasie 1h 5min , a samochód elektryczny o pojemności akumulatora 75 kWh w czasie 5h 15 min.

Ładowarka wbudowana SolarEdge typ 2, 1F, 7.4 kW, 32A pozwala naładować samochód hybrydowy typu plug in o pojemności akumulatora 13 kWh w czasie 1h 50 min, a samochód elektryczny o pojemności akumulatora 75 kWh w czasie 8h 10min.

Inwerter FoxEss – pionierska konstrukcja falownika posiada znacznie większą powierzchnię odprowadzenia ciepła, która nie tylko zwiększa efekt chłodzenia, ale i zdolność transferu ciepła nawet o 30% w porównaniu do wiodących produktów innych marek. Produkty został wyposażony w najwyższej jakości kondensatory elektrolityczne największego i najlepszego producenta na świecie, japońskiego NIPPON-CHEMI-CON

Inwerter SolarEdge – wskazany jest wszędzie tam, gdzie warunki naturalne w miejscu jego montażu dla zapewnienia pełnej wydajności instalacji wymagają osobnego sterowania poszczególnymi modułami, czyli na przykład w miejscach, w których występują zacienienia.

Zabezpieczenia typu NOARK – skrzynki przeznaczone są do instalacji fotowoltaicznych z izolowaną instalacją odgromową lub bez instalacji odgromowej, również tam gdzie wymagany jest wysoki stopień ochrony IP. Ich konstrukcja nadaje się do montażu natynkowego.

Moc carportu wynosi 8 kW. Całkowicie wystarczy to do ładowania dwóch samochodów elektrycznych. Carport bez ładowarki może pokryć zapotrzebowanie na prąd dla budynku o mocy 8000 kWh.

W naszej ofercie mamy carporty w dwóch wersjach – Standard i Premium.

Dowiedz się więcej

Dowiedz się więcej